دل نوشته های عاشق باران

خطاست اگر بیندیشیم عشق حاصل مصاحبت درازمدت و با هم بودنی مجدانه است. عشق ثمره خویشاوندی روحی است و اگر این خویشاوندی در لحظه ای

دل نوشته های عاشق باران

خطاست اگر بیندیشیم عشق حاصل مصاحبت درازمدت و با هم بودنی مجدانه است. عشق ثمره خویشاوندی روحی است و اگر این خویشاوندی در لحظه ای

باران عشق

 من عاشق باران عشقم

نظرات 1 + ارسال نظر
darya سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://darya6211.blogfa.com/


اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست



اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده تسکین دهنده قلب هاست



اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست



اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست



اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست



پس با تمام وجود فریاد می زنم :



دوستـــت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد